۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹

فانی:

طرح رتبه بندی معلمان ابلاغ شد/استفاده ازنظر معلمان برای اجرای طرح

طرح رتبه بندی معلمان ابلاغ شد/استفاده ازنظر معلمان برای اجرای طرح

ری-وزیرآموزش و پرورش گفت:پس از تصویب طرح رتبه بندی معلمان و طی مراحل قانونی، این طرح طی چند روز گذشته به آموزش و پرورش ابلاغ شد و مسئولان وزرات آموزش و پرورش به دنبال اجرایی کردن این طرح هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز علی اصغر فانی در حاشیه حضور فرهنگیان و مسئولان وزارت آموزش و پرورش در حرم مطهر امام راحل در پاسخ به سوالی درباره این موضوع که طرح رتبه بندی فرهنگیان در چه مرحله ای است اظهار داشت: طرح رتبه بندی معلمان در جلسه پایانی سال ۹۳ در هیئت وزیران به تصویب رسید.

وزیر آموزش و پرورش افزود: پس از تصویب طرح رتبه بندی معلمان و طی مراحل قانونی، این طرح طی چند روز گذشته به آموزش و پرورش ابلاغ شد و مسئولان وزرات آموزش و پرورش به دنبال اجرایی کردن این طرح هستند.

وی ادامه داد: در زمان مقرر فراخوان متقاضیان برای مراجعه به سایت آموزش و پرورش اعلام می شود و شاخص ها و معیارهای این طرح بر اساس نظرات آنان انجام خواهد شد.

فانی اضافه کرد: تلاش آموزش و پرورش آن است که هر چه سریعتر شاخص های طرح رتبه بندی معلمان آماده شده و به تصویب شروای توسعه مدیریت برسد و پس از آن شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم.

این مسئول با تشریح اهداف اجرایی طرح رتبه بندی معلمان یادآورد شد: ارتقا کیفیت آموزش وافزایش شایستگی ها و مهارت ها و انگیزه  معلمان ازجمله اهداف پیش بینی شده در این طرح است.

گفتنی است همزمان با در پیش بودن روز معلم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان و مسئولان این وزارتخانه و جمعی از فرهنگیان با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های بلند امام راحل تجدید پیمان کرد.

کد خبر 2565036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha